piątek, 16 sierpnia 2013

Przepraszam.

Po długich przemyśleniach doszłam do wniosku, że powinnam zawiesić bloga.
Jest mi przykro, ponieważ znowu Was zawiodła. Wiem, że to wszystko robi się nudne i głupie. Wiem, że zawaliłam i to nie jest to co kiedyś.
Czytelnicy odchodzą i ja po prostu nie umiem sobie z tym poradzić. Doskonale zdaję sobie sprawę z tego, że to tylko i wyłącznie moja wina. Wrócę, to jest pewne. Po prostu potrzebuję parę tygodni aby to wszystko przemyśleć. Chciałam Was po prostu o tym poinformować. Proszę Was tylko o to abyście zagłosowali w ankietach.
Przepraszam Was za wszystko. 

13 komentarzy:

  1. Szkoda. Kocham to. Kocham cię za to jak piszesz i jaka jesteś ♥ Czekam na odwieszenie. Przemyśl sobie wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie masz za co nas przepraszać, doskonale cię rozumiem, ale moim zdaniem powinnaś kontynuować pisanie. Jesteś świetna i masz wielki talent. Nie marnuj tego. Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zawaliłaś!
    Będziemy czekać<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej kocie, nie waż się nigdy mówić że nas zawiodłaś ! Pod żadnym pozorem ! Wiem jak się czujesz, nigdy nie jest tyle osób ile byśmy chciały. wiele odchodzi od naszych opowiadań. Ale zawsze zostaje grupka ludzi, którzy całym sercem kochają to opowiadanie. Dlatego nigdy nie zawiodłaś. Bo jakbyś zawiodła, to by nikt tego nie czytał ! Ja to opowiadanie kocham całym sercem. Nigdy nie poczułam rozczarowania. I nigdy nie pomyślałam, że ten rozdział jest nudny czy głupi. Może to wydawać sie głupie. Ale gdy dodajesz ten rozdział, dla ciebie może nie tak wyjątkowy jak dla nas. Ja ciesze się jak idiotka. Gdy czytam to co napisałaś, na prawdę czuje sie szczęśliwa, dajesz mi szczęście którego cholernie mi brakuje ! Wywołujesz uśmiech, i sprawiasz ze głupieje przez kolejny twój rozdział. Głupieje bo chce wiecej i wiecej. To jest jak narkotyk, uzależniłam się od tego opowiadania. i mówie to na prawdę szczerze, bo nie widzę powodu dlaczego miałabym kłamać. Masz wielki talent, bardzo wielki. Dużo mi sie opowiadań podoba, ale rzadko ktoś sprawia ze zakochuje się w tym. Ty sprawiłaś. Jesteś cudowną osobą, cudownie piszącą i niesamowicie silną. KOcham CIe i kocham to opowiadanie. Wiem, że czujesz ból tym że nie które osoby przestają czytać, bo wiem doświadczyłam tego i nawet gorszy ból, gdy mi piszą że sie na tym rozdziale zawiedli. Ryczałam ale nie dałam sie pokonać. Mimo tych osób, zostały te które chcą dalej to czytać. I pamiętam że zawsze masz mnie i całą grupkę osób które to zawsze będą czytać i czekać na twój rozdział nawet wieczność. Ja zawsze będę. Jeśli potrzebujesz czasu, to bierz go ile chcesz, my zawsze będziemy czekać. I to rozumiemy, bo wiadomo nie chce byś przerywała, ale to rozumiem i szanuje. Tylko chce byś zrozumiała, że nigdy nas nie zawiodłaś. Żebyś nigdy nie wątpiła w swój talent, i uwierzyła w niego tak jak ja wierze w Ciebie. W to że jesteś cudowna. Bo ja to wiem i w to wierze ! I nie przepraszaj. Bo nie masz za co ! To ja ci dziękuję że mogłam cie poznać i moge czytać tak świetne opowiadanie ! Kochanie, to są najszczerszej słowa jakie napisałam ! I pamiętam ze cie kocham i kocham tego bloga. Powtarzam się, ale zawsze bedę to mówiła. Bo chce głosić tą prawdę ! Odpocznij, i wróć ! Dobrze wiesz, ze zawsze możesz napisać na gg ! Zawsze, o każdej porze ! pogadać, postaram sie pomóc ! Trzymaj się kocie, jak cos to gg !
    Aj lov ju kociaaaku <333333333333333
    Ps . Wybacz błędy ! Mam nadzieje ze zrozumiałaś cos z mojego przemówienie, bo to strasznie chaotyczne ; /

    OdpowiedzUsuń
  5. Ejej.Musisz zdać sobie sprawe z jednej rzeczy.NIGDY nie zadowolisz WSZYSTKICH.TTakie jest życie.Tak jest zawsze.To po pierwsze.Po drugie nie powinnaś się przejmować ludźmi którzy hejtuja i 'opuszczają' twój blog.W tym momencie powinnaś pisac dalej i pokazywać swój talent.Poza tym masz swoje grono wspaniałych czytelników,fanow.Którzy cię doceniają.Ludzie są i ich nie ma,naturalne.I nie ma co smutac.Zrób sobie po prostu taki urlop.XD
    Ja powinnam przeprosić bo przyznam że ostatnio nie pisałam komentarzy....bo mi się nie chciało,nie miałam czasu.Ale czytam każdy rozdział! Sprawdzam prawie codziennie.Przepraszam.To ja zawiodlam tak jak nie którzy czytelnicy którzy nie komentowali.Przepraszam.Tak jak mam to w zwyczaju mówić -ej,kicia głowa do góra,cycki do przodu i przed siebie.Hahaha,Pozdrawiam i życzę weny.Czekam na kolejny wpis.Mam nadziej,że niedlugo. <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak to zawiodłaś? jak to zawieszasz? Tylko spałam. Dobra nie ważne. Nigdy nas nie zawiodłaś. Mimo że wydało Ci tak to nigdy tak nie było. Zawsze publikujesz wspaniałe rozdziały. Z każdym jednym one są coraz lepsze. Zawsze znajdą sie czytelnicy,którzy odejdą. Nigdy ich nie zadowolisz. Jedni chcą,żeby bohaterka była z Harrym,druga z Louisem a trzecia chce jeszcze coś innego. Co do zawieszenia i problemów to rozumiem.Sama mam mnóstwo problemów. Tak to jest. Nie w każdym życiu jest tak kolorowo. Ogólnie to dziękuje Ci,ze pisałaś tak wspaniale rozdziały.Jakbyś chciała pogadać czy cos to możesz zawsze napisać do mnie na gg (7916376)czy na przykład na fb albo na twitterze. Zawsze pomogę. Postaram sie pomóc. Kocham Cię ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Jezuu, jak ja ci zaraz na kopie do dupy, to przez tydzień na niej, nie usiądziesz! ^^
    Przyjadę do tych cholernych Suwałek, Suwałk i.. Coś wymyślę.
    Ale proszę cię.. Pomysł z zawieszaniem? BEZ-SENS!
    Jesteś genialna! Wiesz o tym..
    Zajebiście piszesz! Wiesz o tym! Masz ciekawą fabułę i masę czytelników!
    Rób to, co kochasz, Izzy. Bo pisanie sprawia ci przyjemność. Bo dzięki temu się uśmiechasz...
    A skąd wiesz..? Może czyta to jakiś łowca talentów i chcę, żebyś wydała książkę?
    Ja chcę pierwszy egzemplarz z dedykacją, bo jak nie... TO FOCH! XD
    Jeśli nie zmienisz zdania, to.. Pogadamy sobie na gg, bejbi! Nie pozwolę ci zawieszać!
    Kocham cię i do później! ; ***

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie zawiodłaś! Każdy ma prawo mieć gorszy czas, ale blog i tak jest świetny! Jeśli serio myślisz, że zawieszenie bloga to dobry pomysł to chyba Cię zdrowo popierdo*iło. Ja już nie mogę się doczekać następnego rozdziału, który mam nadzieje pojawi się niedługo. Osobiście liczę na prawdziwy początek Hranky,bo nie mogę się doczekać kiedy w końcu będą parą. Ale to Twoja decyzja. Całuski, wracaj do pisania;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziewczyno! Aż zmusiłaś mnie do napisania komentarza. Nikogo nie zawiodłaś, opowiadanie jest świetne, wcale nie robiło się nudne, było inne niż wszystkie a ty cudownie piszesz. To opowiadanie jest jedynym polskim które czytam, a ty je zawieszasz. Z niecierpliwością czekałam na nowe rozdziały, proszę nie rób nam tego :( Jeśli odejdziesz bez epilogu to już wgl się załamię. Podsumowując, trochę wiary w siebie! Jesteś naprawdę w tym dobra, masz fajne pomysły, no i nie przejmuj sie czytelnikami ktorzy odchodza-ich strata. Twoi fani zostaną i na moim przykładzie widzisz ze nie sa to jedynie osoby ktore pisza komentarz pod każdym postem :) Przemyśl to.

    OdpowiedzUsuń
  10. Osz zaskoczyłaś mnie tym.
    Ta sprawa jest trudna i związane z nią decyzje.
    Wiem że przeżywasz wszystko i dusisz to w sb.
    Nikogo nie zawiodłaś.
    Ci co odeszli nie wiedzą co tracą. Jesteś świetną pisarka, a twój blog jest na to dowodem.
    Ci co zostali to doceniają i są tb wdzięczni za poświęcony czas i za każde słowo napisane na blogu.
    Zostali tutaj wierni i szczerzy czytelnicy.
    Proszę nie kończ opowiadanie
    Twoja wierna fanka blogu @JustinePayne81

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej! Tu Natalia (z bloga youhavetorememberwhoisyourrealenemy). Nie miałam jak się zalogować, bo jestem na telefonie, a internet słabo mi chodzi, ale musiałam napisac komenatrz pod tym IDIOTYCZNYM POSTEM!!!
    Twój blog, to był pierwszy fanfiction, jaki zaczęłam czytać. Zainspirował mnie do pisania własnego bloga. Często, gdy byłam zła lub po prostu miałam jakiś problem, to włączałam Twojego bloga i go czytałam. Kochałam go czytać, nie pytaj dlaczego./ Po prostu czytając go, odizolowywałam się od ciemnego świata realnego.
    DZIĘKI TOBIE i temu, co pisałaś tutaj o JB lub 1D ja zaczęłam ICH LUBIĆ i się nimi INTERESOWAĆ. Dzięki TOBIE, zdałam sobie sprawę z tego, kim tak naprawdę jestem i NIE POZWOLĘ CI TAK PO PROSTU ODEJŚĆ!!!
    Błagam Cię, pisz dalej, bo jeśli ktoś odszedł od tego bloga, to ok-jego strata, ale nie zapominaj o osobach, które są z Tobą i z tym blogiem cały czas. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam talent? Dziewczyno czytam twoje opowiadanie już od dłuższego czasu, a nawet nie wiesz, jak się ucieszyłam, kiedy dodałaś komentarz pod moim rozdziałem? Powiem, że wazonu, który był obok mnie już nie ma. Nie komentowałam. Przyznaje. Czytałam zawsze na telefonie i teraz się z tym źle czuje. Bardzo, bardzo źle i mam nadzieję, że to przemyślisz bo nie wiem jak długo wytzrymam bez tego opowiadania :C

    OdpowiedzUsuń
  13. Zobacz ilu ludzi piszę jak wielki masz talent, nie rezygnuj z pisania bo to twój żywioł. ZObacz jak wielu ludzi cię czyta, czego wiele osób ci zazdrości. Na pewno kochasz to co robisz, a jeśli przestaniesz będziesz mieć wyrzuty sumienia. Wierz mi że ludzie uwielbiają czytać twoje opowiadanie i również czerpią z niego inspirację :)
    Kochamy cię
    Zapraszam http://one-direction-lose-my-mind.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Czytelnicy